Popular Posts

Friday, December 16, 2011

Siapa yang dimaksudkan oleh Roslan Hj Manshor?

Datu Jamigul adalah antara calon yang disebut-sebut? Belum dapat dipastikan!

Sejak sdr Roslan Hj Manshor menegur pemimpin politik di Kota Belud, situasi politik di daerah ini tidak aman rasanya, kerana ramai yang menghubungi muraikb bertanya siapa sebenarnya yang dimaksudkan oleh sdr Roslan Hj Manshor itu tentang pegawai pegawai kerajaan yang termakan adu domba pemimpin politik tersebut.

Muraikb pun tidak berapa tahu hal ini ,tetapi dari perbincangan muraikb tadi pagi dengan beberapa orang, mereka membuat kesimpulan bahawa pegawai-pegawai kerajaan yang dimaksudkan oleh sdr Roslan itu kemungkinannya adalah seorang GURU kerana sdr Roslan sendiri adalah guru yang mengajar di sebuah sekolah rendah di Kota Belud.

Muraikb juga ditanya kenapa Roslan berbuat demikian? mungkin ada kesan kepada perancangan politiknya,kata rakan minum pagi saya tadi.

Muraikb dalam sedikit masa lagi akan membuat pendedahan berani mengenai hal ini. Hanya menunggu masa yang sesuai.

1 comment:

Anonymous said...

ROSLAN ini nama saja seorang cikgu tapi bodoh. orang dia sendiri di kasih bunuh.

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.