Popular Posts

Tuesday, June 12, 2012

NUKILAN POLITIK KOTA BELUD

Penduduk kota belud perlu mahir membaca taktik permainan yang cuba di bawa oleh UMNO dalam daerah ini. politik kesukuan telah terperap dalam adunan politik Kota Belud, sehingga orang kuat KB TSPA terpaksa memperkenalkan satu formula kepimpinan yang di kira adil kepada suku minoriti dan majoriti yakni formula 2:1:1 yang di hangat perdebatkan di dalam blog dan facebook.

justeru, golongan intelek seharusnya memandu golongan yang hanya mementingkan gerak hati tanpa menilai pencaturan yang di lunaskan di kota belud beberapa tahun lalu. kini Pilihan Raya Umum Ke 13 akan berkumandang tidak lama lagi, maka persiapan minda dan maruah bangsa mesti di pertahankan oleh semua lapis masyarakat. bukan pangkat yang kita hendak kan tapi menjaga maruah generasi kini dan akan datang supaya mereka dapat mengenang pengorbanan yang di buat sekarang.

UMNO/BN atau PAKATAN RAKYAT adalah pilihan yang sukar hakikatnya, namun kesukaran itu sebenarnya madu kepada generasi mendatang. pilih lah pemimpin yang memimpin untuk bangsa bukan HARTA.

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.