Popular Posts

Tuesday, January 26, 2010

KEMANA DSSK?


1 minggu yang lepas daerah KB telah di tengelami banjir besar yang buat julung kali nya di daerah ini, jalan ke kudat -kk telah terputus buat sementara waktu ketika itu kerana di tengelami banjir, sekitar kampung2 juga di banjiri dengan teruk, namun wakil rakyat yang prihatin seperti datuk musbah haji jamli dan datuk rahman dahlan telah turun pandang bagi meninjau kampung2 yang terjejas teruk dan perlukan bantuan segera.

tahniah saya ucapkan kepada 2 orang wakil rakyat yang berjiwa rakyat dan menjaga kebajikan orang bawahan nya tidak kira dalam kedaan banjir mahupun tidak. di dalam kesibukan banjir itu, kemana DSSK yang dikatakan sangat berpengaruh di daerah kb ini? adakah DSSK sendiri mengalami banjir di sekitar tempat tinggal yang selesa itu? ini kah wakil rakyat yang membela rakyat ketika di dalam kesusahan?

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.