Popular Posts

Friday, January 29, 2010

PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT


Semasa banjir beberapa minggu yang lepas di daerah kota belud, wakil rakyat ini lah juga yang turun padang bagi meninjau mangsa bencana banjir di sekitar kampung yang terjejas, pemimpin ini merasa bertangungjawab untuk mengenalpasti masalah kebajikan penduduk ketika itu sehingga beliau tidak senang duduk melihat banjir yang banyak merosak kan tanaman dan harta benda.

pemimpin yang saya maksudkan adalah datuk musbah haji jamli, dalam blog nya, beliau telah meninjau penduduk sekitarnya yang mengalami kerosakan akibat banjir, antaranya kg pintasan dan kotabungan. penduduk kb seharusnya tunduk hormat dengan komitmen yang di berikan oleh wakil rakyat yang berketurunan bajau/iranun ini. semoga beliau menjalankan tangungjawab dengan ikhlas dan amanah.

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.