Popular Posts

Sunday, January 24, 2010

MDKB LUMPUH


Sekitar daerah kota belud, amat mendukacita kan saya bila sampah bertaburan, tong yang di sediakan penuh hinggah memuntahkn sampah di sekitarnya, bersebelahan bangunan CHAN FURNITURE ada satu tong yang di sediakan oleh MDKB namun tong itu hanya di bersihkan bila ulat-ulat bertaburan kesana kesini, bau busuk terhidu sejauh 500meter lg. Dimana peranan MDKB untuk menyusun jadual lori sampah untuk mengangkut sampah pada setiap hari.

Kota Belud tidak asing lagi dengan PEKAN KOBOI, kebanyakan pelancong asing singgah ke pekan ini bagi meninjau kesegaran udara dan pemandangan yang indah, jika masalah ini terus di biar oleh MDKB. ini boleh menjejaskan imej Kota Belud sebagai PEKAN KOBOI.

1 comment:

Datu pitung said...

salam sdr murai.kb

isu ini juga saya ada post kn di blog saya, agak nya harapan dan kekecewaan saya kpd MDKB serupa dgn sdr murai kb..semoga masalah ini di pandang serious oleh MDKB sendiri..

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.