Popular Posts

Wednesday, May 2, 2012

PINJAMAN TOKOH IRANUN YANG HILANG TAPI TETAP BERSINAR

"Beliau pernah beberapa kali ditawarkan jawatan penting dalam USNO, asalkan saja beliau mendiamkan diri. Begitu juga, beliau pernah beberapa kali mendapat tawaran Parti BERJAYA tetapi beliau hanya menerima pelawaan Berjaya yang dibuat melalui Setiausaha Agung Berjaya, Datuk Haji Mohd.Noor Mansor yang ketika itu Menteri Kewangan Sabah pada tahun 1979. Satu majlis telah diadakan di Kampung Tamau, berdekatan perkarangan masjid Lilud dan beliau mengumumkan penyertaan dalam Berjaya di hadapan para penyokongnya."


Murai tertarik dengan artikel dalam blog kelapa mawar. post ini telah mengimbas kembali detik-detik perjuangan murai suatu ketika suatu ketika dahulu bersama dengan pakcik pinjaman ini. dia memang sangat berpengaruh ketika itu. terima kasih kelapa mawar kerna memaparkan posting ini dan membuka lembarang sejarah pakcik pinjaman ini.




copyfrom : http://kelapamawar.blogspot.com/2012/05/benarkah-pinjaman-hassin-dijangka-calon.html?spref=fb

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.