Popular Posts

Tuesday, April 23, 2013

PEMBANGUNAN LUAR BANDAR SUATU PEMBOHONGAN ATAU REALITI?


UMNO dan BN mula masuk ke sabah menjangkau 19 tahun sudah lamanya. kita menyaksikan timbalan perdana menteri ketika itu DS Anwar menyempurnakan utusan parti malaya untuk melebarkan sayap kepimpinan ke sabah. kita di sajikan momokan kerajaan BN akan membina leburaya dari kota kinabalu ke kudat. namun sehingga sekarang perkara itu menajdi igauan rakyat sabah. perdana menteri ketika itu bersilihganti dari mahathir kepada abdullah dan seterusnya kepada najib. perlaksanaan membina juga tidak terlaksana malah tidak diselitkan pun dalam manisfesto kerajaan BN. dan kini ketika Anwar selaku ketua umum Pakatan Rakyat menggumumkan dalam majlis konvensyen pakatan rakyat di kudat tempoh hari untuk membina satu leburaya dari kucing melalui kota kinbalu hingga ke kudat. kini Najib pula menyelitkan manifesto itu pada PRU kali ini. adakah rakyat SABAH khususnya TERTIPU sekali lagi atau ianya hanya umpan politik pembangunan najib kepada Rakyat Sabah?

1 comment:

Blogger said...

As claimed by Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 19 kilos less than we do.

(And by the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING related to "how" they eat.)

BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

CLICK this link to reveal if this quick questionnaire can help you find out your true weight loss potential

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.