Popular Posts

Tuesday, February 16, 2010

BAKAT ANAK SABAH MULA DI IKTIRAF


Program reality television akademi fantasia ,mentor, etc,menyaksikan beberapa calon dari sabah telah tampil untuk mencuba nasib untuk menjadi artis terkemuka tanah air. Program seumpama itu dapat memberi satu penghormatan kepada anak sabah yang berbakat untuk maju dan menghakis bakat yang sedia ada itu.

Raja lawak astro musin baru ini, menyaksikan beberap peserta dari sabah juga turut terlibat menjadi peserta, ini membuktikan bakat anak sabah mula di kagumi penganjur program reality seumapama ini. Impian anak-anak sabah untuk menjadi artis seni tanah air menjadi cerah jika mengikut program seperti ini untuk menguji bakat yang lahir secara semula jadi.

Diharap anak sabah yang berbakat tampil untuk mengikuti program reality, ini bukan sahaja merealitikan impian anak sabah tapi juga dapat mengharumkan negeri sabah di persada seni Negara dan antarabangsa.

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.