Popular Posts

Friday, February 5, 2010

PENGLIPUR ATAU PENGHIBUR


Bila blogger mengatakan demikian bahawa politik di kota belud bercelaru, ramai yang menafikan nya pada hal kepincangan yang jelas dan nyata di lihat atas kepimpinan yang di terajui oleh para pemimpin di kota belud, walaupun ada yang sempat di sembunyikan namun anjing pengesan mampu menghidu bau busuk pada telah di simpan berbulan bulan lama nya.

blooger di kaitan dengan penglipur drama, penulisan yang dibuat tidak bersumberkan fakta yang betul, ini reaksi para pemimpin kita. mengapa dan kenapa perkara seumpama itu harus di sembunyikan? adakah untuk menjaga keperibadian masing-masing atau merawat luka UMNO di kota belud yang semakin hari semakin di gugat oleh jebat pejuang bangsa.

penulisan demi penulisan tentang politik di kota belud, bukan untuk menghibur atau untuk memburukan keadaan yang kecelaruan, tapi untuk mencari penyelasaian, satu idea yang di sumbangkan mungkin boleh menyelasaikan nya. satu kritikan mampu memberi motivasi untuk terus menjadi pemimpin yang kuat.

penglipur atau penghibur semua bergantung kepada penilaian individu, penulisan tentang kecelaruan politik di kota belud bukan nya outa tapi fakta yang di sembunyikan, rakyat tidak dapat melihat dengan jelas keadaan dan suasana sebenar politik di kota belud, kebangkitan blogger tidak harus di persoalkan oleh mana-mana pihak, perlu di beri penjelasan bangkitnya blogger bukan mengeruhkan keadaan tapi mencari penyelesaian, saya yakin para pemimpin tidak akan duduk semeja bagi membincangkan permasalahan yang berlaku ini.

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.