Popular Posts

Friday, February 5, 2010

JEBAT ATAU TUAH


Hari, bulan, dan tahun sdr mukaris menyokong perjuangan politik TSPA, beliau berhemaps pulas demi mengangkat martabat perjuang politik suku iranun ini,beliau tidak mengharapkan apa-apa ketika itu, yang beliau ingin kan ialah bila TSPA menjadi pemimpin akan sedikit sebanyak membantu suku berani iranun ini, impian untuk melihat TSPA sebagai pembela bangsa iranun keseluruhan nya tidak kesampaian.

pahit manis perjuangan TSPA, sdr mukaris ketika itu turut merasa, keadaan dan situasinya demi harapan untuk melihat suku iranun di segani dan di hormati. boleh di katakan beliau akrab dengan perjuangan dengan TSPA, namun setiap peluh suci yang menitis bagi menaikan martabat pemimpin ini, akhir nya menjadi keruh dan berbau.

kini sdr mukaris berpatah arah, perjuangan TSPA tidak lagi di hiraukan, tersungkur bangun perjuang ini tidak lagi di sokong dan di dokong oleh sdr mukaris, mengapah perkara seumpama ini boleh terjadi? semua ini adalah luahan hati sdr mukaris sendiri. penulisan saya kali ini saya telah cuba sedaya upaya menapis keluhan ini. kini beliau mengelarkan diri sebagai JEBAT.

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.