Popular Posts

Monday, February 1, 2010

MINI JETI KG TAMAU


Kampung tamau tidak asing lagi di daaerah kota belud, projek yang di salurkan di kampong itu semua nya kelihatn sempurna dan memuaskan, namun satu projek yang di anggarkan berjumlah RM5000 berupa mini jeti di kampong ini mengecewakan saya yang juga sebagai kontraktor, tempat yang tidak strategic dan perbinaan yang kurang memuaskan, saya sempat meninjau pembinaan jeti yang di bina beberapa bulan yang lalu, menurut khabar penduduk sekitar kampong itu, mereka tidak berpuas hati kerana jeti itu hanya sekadar jeti usang sahaja kerana penduduk di situ mendakwa mereka tidak dapat menggunakan atas factor air pasang dan surut sungai itu tidak sempurna pengaliran nya,

Mini jeti itu dikata kan hanya milik peribadi tertentu sahaja, banyak persoalan yang timbul, antaranya mengapa projek peribadi seumpama ini boleh di luluskan, sedangkan banyak lagi projek yang boleh membangunkan penduduk di situ dan bukan nya projek hak milik sendirian berhad.

Sesuatu projek harus mempunyai lokasi yang strategic untuk keselesaan dan kesenangan para pengguna terutama nelayan yang sering ke laut menangkap ikan. Projek ini mensti di pantau oleh pihak berwajib untuk kesejahteraan penduduk kampong itu.

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.