Popular Posts

Friday, February 5, 2010

DMHJJ WACANA MINDA BELIA


Sejak datuk musbah di lantik sebagai ADUN N6 TEMPASUK komitmen nya sebagai ADUN dan wakil rakyat tidak dapat pertikai oleh pemimpin yang sedia ada, kemunculan nya memberi suntikan semangat baru kepada golongan belia. jika di bandingkan dengan pemimpin yang lain, DMHJJ jauh sekali berbeza kerana dengan keprihatin nya memukau hati rakyat kota belud khusus nya.

penulisan ini bukan sebagai pujian tapi ini adalah satu bentuk penghargaan untuk DHMJJ, namun tidak di nafikan bahawa kekurangan dalam pengurusan juga perlu di beri perhatian dan perlu di atasi sepenuh nya. generasi muda menjadikan DMHJJ sebagai pemangkin semangat baru belia untuk terus maju selangkah kehadapan bagi merealisasikan impian agama, bangsa dan negara.

jangan di salah anggap kerana, penulisan berbentuk penghargaan ini bukan satu bentuk ampuhan untuk DMHJJ, keprihatinan harus di beri penghargaan dan jika DMHJJ melakukan kesilapan dalam kepimpinan maka murai.kb tidak teragak agak juga memberi posting berbentuk kritikan dan teguran yang berhemah. pemimpin yang bijak perlu teguran dari orang yang di pimpin, bukan untuk menghina tapi untuk membina.

-murai.kb-

No comments:

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.