Popular Posts

Monday, February 1, 2010

SIAPA KAH KELAPA MAWAR?


walaupun saya sebagai blogger baru kota belud, namun setiap gerak geri isu yang hangat di perkatakan saya tidak ketinggalan, dari isu dongeng nya hingga cerita politik nya. kemunculan sdri KM tidak harus di persoalkan oleh blogger lain kerana sdri KM adalah pejuang bangsa politik di dearah KB, setiap posting yang di keluarkan saya mengikuti dengan bersemangat dan teruja kerana isu yang begitu menusuk perit kelencongan kegagalan kepimpinan yang di terajui oleh pemimpin KB.

KM merungkai semua permasalahan yang disebalik kepimpinan yang tidak telus, saya dengan ikhlas menyokong sdri KM untuk membuka mata penduduk KB yang selama ini di pergunakan di atas kepentingan peribadi tertentu.

isu KM heboh di setiap pelusuk daerah KB, ada yang mengaku KM adalah orang upahan datuk musbah dan ada juga yang mengakui bahwa sdri KM ini beliau kenali, namun saya yakin KM tidak gentar memberi kebenaran yang telus kepada penduduk KB. namun jika boleh kalau di izin kan, sdri KM di beri penghormatan khas sebagai blogger KB yang aktif dan telus.

2 comments:

kelapa mawar said...

salam Murai KB..

ma kasih atas sokongan ini..

saya juga mengikuti sepenuhnya blog ini.

Murai.KB said...

slm KM

terimah kasih juga setia mengikuti blog murai.kb ini.

siapa pn sdri KM, saya tetap menyokong perjuangan KM ini. kta mgkn sealiran tp berbeda pandangan.

TQ..

PERHATIAN

MURAI.KOTA BELUD TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DIUTARAKAN MELALUI LAMAN SOSIAL INI. IA PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN YANG TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKAN PRINSIP BLOGGER MURAI.KOTA BELUD. SEMUA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DI SIARKAN MENAJDI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKUAN ITU SENDIRI.